tirsdag den 1. maj 2012

Kiropraktorens dom og første rigtige tur

Startede fridagen med en tur til kiropraktoren. Dels har jeg en mindre udfordring i min venstre fod, som afvikler anderledes end højre og dels ville jeg lige høre hvad han synes om barfodsløb og svangsenebetændelse (han er selv barfodsløber). Han skulle faktisk bruge en del tid på at lokalisere mit nuværende problem, men fandt (ligesom de tidligere kiropraktorer) at jeg var udfordret i tredje lændehvirvel. Den fik han hurtigt løsnet.
Han dømte mig til at være fint klar til barfodsløb. Fine fødder  og stærke lægge. Hurra!

Vel hjemme kastede jeg mig hovedkuls ud på den sædvanlige 5 km rute og fik faktisk lagt ud i et lidt for højt tempo. Men det gik bare så godt. Fuglene sang, der var nyudsprungne bøgeblade og jeg var let til bens. Tilbage igen fik jeg strukket ud og sluttede af med 1 km i bare fødder rundt på kvarterets veje. Også det gik til UG.

Nu (seks timer senere) har svangene det fint. Anklerne er noget ømme, men det er der vel næppe noget at sige til.

I'm feeling good og det lover godt for den nærmeste fremtid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar