torsdag den 24. maj 2012

Imelda Marcos - here I come!

Havde en forrygende dag tirsdag idet jeg fik hele to par nye sko + en løbe DVD. Man kan vel godt lide lidt grej.

Fik smidt et par  Vivobarefoot Breatho Trail i nakken og kunne samme dag tømme postkassen for et Huaraches-samlesæt samt 'Unbreakable'. Tænk at man kan købe sig til lykke!

Nuvel - man kan måske betragte indkøbene som trøst - for det må man nemlig godt når man er småskadet - har jeg besluttet.

Løbemæssigt har det været ret sølle siden sidst. Fik nappet 4,5km i EVO i fredags og så dummede jeg mig søndag og fejrede sommeren og varmens komme med 7 km - også i EVO'erne. Efterfølgende har jeg været øm og stiv og svangsenerne blev desværre ikke bedre af tirsdagens chokbølger hos knoglebrækkeren. Synes egentlig at det var godt efter første omgang, men jeg har haft lidt ondt efter anden behandling. Ikke at det er så sært egentlig, idet senerne irriteres på ny og så efterfølgende skal hele op igen - hvis jeg altså har forstået konceptet rigtigt.

Fusserne har været hæderlige i dag så jeg napper en max 4,5 km tur i aften. Måske er jeg ved at lære at lytte til kroppen - hvem ved?

Kalkunben


For at returnere til det nye grej - så virker Breathoen til at være en virkelig fed sko. Jeg går næsten og sukker efter mudder for jeg tror at man står rigtig godt fast i dem. Men på trods af de noget grove spor i sålen så har man en meget fin fornemmelse af underlaget i dem. Jeg vender tilbage med lidt flere kommentarer om dem når jeg en gang har fået løbet lidt i dem.

Time is up! Toget er ved at være fremme og der skal hentes unger..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar