tirsdag den 11. marts 2014

Sølle og ynkeligt...

Der findes ikke noget værre end blogs og hjemmesider som ikke vedligeholdes. Jeg irriteres over at besøge dem og jeg irriteres endnu mere når jeg konfronteres med min dårlige samvittighed over ikke at få gjort noget ved netop denne blog.

Så jeg prøver en sidste gang om ikke bloggen kan vækkes til live. Den vil ændre karakter idet jeg vil prøve at begrænse størrelsen på indlæggene. Store indlæg forpligter for de efterfølgende indlæg, så nu vil jeg gøre dem kortere - tror jeg nok.

Tanken er, at jeg vil forsøge mig med ugentlige updates som beretter lidt om mit liv som (skadet!) løber og så ser vi om jeg rammer en rytme som er tålelig for mig og de potentielle læsere. Og ellers så dør skidtet...

Første lille indslag kan passende være min video fra Thy Trail Marathon - et løb som jeg meldte mig til for længe siden og som jeg nok ikke var helt godt nok forberedt på. Mere derom senere - i første omgang videoen:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar